ZWROTY/REKLAMACJE/GWARANCJE
ZWROTY
Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient o statusie Konsumenta skorzysta z prawa odstąpienia od umowy zgodnie z USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dziennik Ustaw z roku 2014 poz. 827 z późniejszymi zmianami, ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.
Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem.
Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Klient.
Instrukcja zwrotu towaru:
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia.Klient jest zobowiązany do zwrotu Towaru Sprzedawcy w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru.
Aby dokonać zwrotu prześlij jednoznaczne oświadczenie poprzez przesłanie na adres: biuro@smart4living.pl maila z imieniem, nazwiskiem i numerem zamówienia oraz informacją jakie produkty życzysz sobie zwrócić.
Zamówiony towar należy zwrócić wraz załączonym oświadczeniem odstąpienia od umowy sprzedaży na adres sklepu:
Sklep internetowy Smart4living.pl
ul. Aleja Kasztanowa 96
05 -831 Młochów
Uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany towar powinien być oryginalnie zapakowany w opakowanie producenta.
W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.
Zwrot płatności zostanie dokonany nie później niż 10 dni po otrzymaniu zwróconego towaru.
REKLAMACJE
W celu zgłoszenia reklamacji Prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy, lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy Zamawiający powinien
wypełnić formularz reklamacji dostępny na stronie internetowej sklepu i przesłać podpisany formularz na adres e-mail: biuro@smart4living.pl
Następnie odesłać wadliwy produkt na adres sklepu:
Sklep internetowy Smart4living.pl
ul. Aleja Kasztanowa 96
05-831 Młochów
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument zakupu.
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Reklamacja powinna zawierać opis wady towaru oraz dzień powstania wady.
Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
Reklamacje wynikające z różnic kolorów i odcieni rzeczywistych w odniesieniu do zdjęć prezentowanych na stronie nie będą uwzględniane. Zdjęcia prezentowane w sklepie są poglądowe i kolory mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistych.
Wszelkie zapytania na temat przebiegu reklamacji prosimy kierować na adres: biuro@smart4living.pl
GWARANCJE
Jeżeli po otrzymaniu towaru Zamawiający znajdzie w nim wady techniczne to może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta).